9 września odbyło się kolejne spotkanie prawników zajmujących się własnością intelektualną Meet(IP)ings. Na spotkaniu zostały zaprezentowane bardzo praktyczne tematy. Jednym z występujących na spotkaniu był Paweł Poznański z naszej Kancelarii, którego temat brzmiał: „Ryzyko wprowadzenia w błąd (przez) konsumenta, czyli o roli niepewności konsumenckiej.”
Ryzyko wprowadzenia w błąd ocenia się z perspektywy przeciętnego konsumenta. Przeciętny konsument to model normatywny, postać fikcyjna. Postacią rzeczywistą, jest osoba, która rozstrzyga sprawę. I właśnie ta osoba może być wprowadzona w błąd przez konsumenta, który wziął udział w badaniach opinii publicznej. Jeżeli badania nie zostaną przeprowadzone w odpowiedni sposób, mogą wprowadzić w błąd osobę, która rozstrzyga sprawę. W swojej prezentacji Paweł opisał te ryzyka błędów oraz powiedział, jak zmienić obecną metodologię badań opinii publicznej, aby ich uniknąć.