Meet(IP)ings - „Ryzyko wprowadzenia w błąd (przez) konsumenta, czyli o roli niepewności konsumenckiej.”

Meet(IP)ings – „Ryzyko wprowadzenia w błąd (przez) konsumenta, czyli o roli niepewności konsumenckiej.”

9 września odbyło się kolejne spotkanie prawników zajmujących się własnością intelektualną Meet(IP)ings. Na spotkaniu zostały zaprezentowane bardzo praktyczne tematy. Jednym z występujących na spotkaniu był Paweł Poznański z naszej Kancelarii, którego temat brzmiał: „Ryzyko wprowadzenia w błąd (przez) konsumenta, czyli o roli niepewności konsumenckiej.”

Ryzyko wprowadzenia w błąd ocenia się z perspektywy przeciętnego konsumenta. Przeciętny konsument to model normatywny, postać fikcyjna. Postacią rzeczywistą, jest osoba, która rozstrzyga sprawę. I właśnie ta osoba może być wprowadzona w błąd przez konsumenta, który wziął udział w badaniach opinii publicznej. Jeżeli badania nie zostaną przeprowadzone w odpowiedni sposób, mogą wprowadzić w błąd osobę, która rozstrzyga sprawę. W swojej prezentacji Paweł opisał te ryzyka błędów oraz powiedział, jak zmienić obecną metodologię badań opinii publicznej, aby ich uniknąć.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu.
AkceptujęPrivacy Settings

GDPR

  • gfdgfdgfdgdfgfd

gfdgfdgfdgdfgfd

aaafdgfdgfdgfdgfd